تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 4223

عنوان تحقيق : بررسی پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک ملی: رهیافتی از مدل پیکاراینن


عنوان تحقيق : بررسی پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک ملی: رهیافتی از مدل پیکاراینن

مسئله اصلی پژوهش

مسئله­ای که در این پژوهش با آن روبرو هستیم این است که چه عواملی بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانکی تأثیرگذارند. پژوهش حاضر بر روی مشتریان بانک ملی بابل در استان مازندران بررسی خواهد شد.

 

حدود مسئله

محدوده­ي زماني: این پژوهش در فاصله زمانی بهار 1394 انجام می‌گیرد.

محدوده مکانی: این پژوهش در استان مازندران صورت می‌گیرد و محدوده اصلی آن شعب بانک ملی بابل می­باشد.

محدوده موضوعی: محدوده موضوعی پژوهش حاضر بطور اعم مطالعه عوامل مؤثر بر پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک ملی شهرستان بابل می‌باشد.

 

متغیرهای پژوهش

متغیر وابسته: در این پژوهش پذیرش بانکداری الکترونیک به عنوان متغیر وابسته مد نظر خواهد بود.

متغیرهای مستقل: از آنجایی که پژوهش حاضر بر مبنای مدل پیکاراینن می­باشد، لذا در این مدل 6 متغیر به عنوان متغیر مستقل مد نظر می­باشند که عبارتند از: مفید بودن، لذت ادراکی، سهولت استفاده، اطلاعات در مورد بانکداری الکترونیک، امنیت و محرمانه بودن و کیفیت ارتباط اینترنتی.

متغیرهای تعدیل­گر: علاوه بر متغیرهای مستقل، برخی متغیرهای دیگر نیز بر متغیر وابسته پژوهش تأثیرگذار می­باشند که عبارتند از سن، جنسیت و سطح تحصیلات.


مبلغ قابل پرداخت 18,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1487

مطالب تصادفی

  • فرم ها و روش اجرايي مميزي
  • عنوان تحقيق : بررسی پذيرش بانکداري الکترونيک در ميان مشتريان بانک ملی: رهیافتی از مدل پیکاراینن

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد